وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

پاورپوینت تحلیل معماری گالری زیر آب در مالدیو و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل  تحلیل  دو نمونه موردی گالری با عنوان های گالری زیر آب در مالدیو+ گالری LA-cubo در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری نمایشگاه خودرو در تهرانپارس

این فایل شامل  تحلیل نمایشگاه خودرو در تهرانپارس در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری گالری هنری با الگوی طراحی نمای تکتونیک

این فایل شامل   تحلیل گالری هنری با الگوی طراحی نمای تکتونیک در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه بالیوود هند

ین فایل شامل  تحلیل موزه بالیوود واقع در هند در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه  V&A شهر Dundee  اثر کنگو کوما

این فایل شامل  تحلیل موزه  V&A شهر Dundee  اثر کنگو کوما در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری جایگاه سوخت مک دونالد

این فایل شامل  تحلیل معماری جایگاه سوخت  مک دونالد در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آکادمی ایولِین گریس لندن

این فایل تحلیل آکادمی ایولِین گریس واقع در  لندندر قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسکن اجتماعی در تایپه و یک نمونه دیگر

این فایل شامل  تحلیل مسکن اجتماعی در تایپه+ مسکن اجتماعی در گرانولِرز  در قالب پاورپوینت و دارای39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی آثار معماری برگرفته از ساختار تار عنکبوت

در شاخه ای از طراحی بناهای معماری، طراحان از پدیده های عینی در اطرافشان ایده میگیرند که تار عنکبوت پدیده ای بسیار عالی برای ایده گرفتن است. زیرا بهترین مهندس در دنیای حیوانات عنکبوت است؛تار عنکبوت مانند آب لطیف و همچون درخت انعطاف پذیرو سازه ای شگفت انگیز است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت هندسه فراکتال درطراحی معماری معاصر

انسانهادرگذشته درطبیعت زندگی می کردند وهمانندانسان دوره مدرن باطبیعت بیگانه نبودند  وضمیرناخودآگاه آنها که ازطبیعت نشات می گرفت، باعث می شدکه خانه های خود را بانظم طبیعت همراه کنند. امروزه معماران بعد ازدوره مدرن پنداشتند که درطراحی های معماری خود باید ازنظمی که درطبیعت انسانهای گذشته بود پیروی کنند، همان نظمی که امروزه بعد ازدوره مدرن به آن فراکتال گفته شد.

 

 

دانلود پاورپوینت زندگینامه علی اکبر دهخدا

پاورپوینت زندگینامه علی اکبر دهخدا شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

دانلود پاورپوینت میرزای شیرازی و جنبش تنباکو

پاورپوینت میرزای شیرازی و جنبش تنباکو شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری فرودگاه هاندا توکیو

این فایل شامل  بررسی معماری فرودگاه هاندا واقع در توکیو در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه ی بوردو رم کولهاس

این فایل شامل تحلیل خانه ی بوردو ؛ رم کولهاس در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خوابگاه دانشجویی کونیگ و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی خوابگاه دانشجویی با عنوان های معماری خوابگاه دانشجویی کونیگ+ خوابگاه دانشجویی پردیس Qianjiang دبیرستان هانگژو شماره 2 در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری  مرکز اجتماعات پارک چونگ وینگ

این فایل شامل تحلیل پل عابر پیاده و دوچرخه سواری در دانمارک در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری  هتل های ملی پکن و دو فصل کندو

این فایل شامل تحلیل  سه نمونه هتل با عنوان های هتل های ”ملی پکن“- ”دو فصل-کندو- " کندو“- مسافرخانه“در قالب پاورپوینت و دارای 47 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه تاریخ نظامی آلمان

این فایل شامل تحلیل موزه تاریخ نظامی واقع در آلمان در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سینمای باکس پیکسل در ووهان

این فایل شامل تحلیل سینمای باکس پیکسل در ووهان در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز هنری هیمالیایی زندایی شانگهای

این فایل شامل  تحلیل مرکز هنری هیمالیایی زِندایی واقع در شانگهای در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت واقعه کشف حجاب

پاورپوینت واقعه کشف حجاب شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت انقلاب پیورتین ها

پاورپوینت انقلاب پیورتین ها شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت هندسه فراکتال

فراکتال ساختاری هندسی است که با بزرگ کردن هر بخش از این ساختار به نسبت معین، همان ساختار نخستین به دست آید. به گفتاری دیگر فراکتال ساختاری است که هر بخش از آن با کل‌اش همانند است. فراکتال از دور و نزدیک یکسان دیده می‌شود. به این ویژگی خودهمانندی گویند. فراکتال‌ها یکی از ابزارهای مهم در گرافیک رایانه‌ای هستند و می‌توان استفاده‌های بسیاری از آن‌ها کرد.

 

 

دانلود پاورپوینت تاثیر ورزش بر روی بهبودی ناراحتی های دستگاه گوارش

ورزش روی سلامت تمامی اعضای بدن تاثیر دارد و در این مطلب به طور اختصاصی تاثیر ورزش روی اعضای گوارشی بیان می گردد .  در اثر تحرک و فعایت جسمانی میزان سوخت و ساز و اکسید شدن مواد غذایی افزایش می‌‌یابد فعالیت غدد زیاد شده  اشتها تحریک شده و با خونرسانی بیشتر و  عمل هضم سریع می گردد .

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی ورزش و معده

ازجمله آثار مثبت ورزش می توان به تاثیر آن بر روی دستگاه گوارش اشاره کرد. در صورتی که دستگاه گوارش به خوبی کار کند تا اندازه زیادی نشانه این است که بدن در سلامتی به سر می برد به طوری که تعداد زیادی از متخصصین بر این باورند که اکثر بیماری های انسان به اختلال در دستگاه گوارش وابسته است.

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی