وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

۱۷۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام شیخ سلماس

این فایل شامل بررسی معماری حمام شیخ سلماس  در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد وحی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد وحی اثر شرکت معمار X Architect در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری برجهای  دو قلو پتروناس

این فایل شامل بررسی معماری برجهای پتروناس  واقع در مالزی در قالب پاورپوینت و دارای 47اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو در قالب پاورپوینت و دارای 22اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری خانه داگلاس توسط ریچارد مه یر

این فایل شامل بررسی معماری خانه داگلاس ؛ توسط ریچارد مه یر  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن

این فایل شامل بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد گوهرشاد

این فایل شامل بررسی معماری مسجد گوهرشاد در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری هتل  opus امارات متحده

این فایل شامل بررسی معماری هتل  opus- امارات متحده در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل تحلیل مجموعه گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 37اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس

این فایل شامل بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس در قالب پاورپوینت و دارای 33اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 50اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

رپورتاژ آگهی تخصصی عمران، ساختمان و معماری

شما می توانید رویدادها و همایش های خود را بصورت رپورتاژ خبری در سایت سازه برتر منتشر کنید و همچنین می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر منتشر کنید و این رپورتاژ های خبری و آگهی، بصورت دائمی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت سازه برتر نمایش داده خواهد شد.

تبلیغ دائمی محصولات و خدمات شما در سایت سازه برتر؛ با یک بار هزینه، آگهی شما را برای همیشه در سایت سازه برتر نمایش می دهیم.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه هایLSF

استفاده از اعضای فولاد سرد نوردشده از دهه 1850 میلادی آغاز گردید. ولی استفاده از آن تا انتشار اولین ضوابط انجمن امریکایی آهن در 1946 گسترش زیادی پیدا نکرد. امروزه بدلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در کشورهای انگلستان، امریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و... استفاده می کنند. این سیستم ساختمانی دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده و بعنوان یکی از تکنولوژی های نوین ساختمان در کشور به طور رسمی معرفی شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جوبیلی

این فایل شامل بررسی معماری کلیسای جوبیلی در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مسجد ملک

این فایل شامل تحلیل مسجد ملک در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل گنبد جبلیه کرمان

این فایل شامل تحلیل گنبد جبلیه کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مقبره شیخ جام

این فایل شامل تحلیل مقبره شیخ جام در قالب پاورپوینت و دارای 56اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع قزوین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع قزوین در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع نایین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع نایین در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع ورامین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع ورامین در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اردستان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع اردستان  در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری ولکانو بوئونو اثر رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری ولکانو بوئونو اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 16اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای کودک آمار طراحی از دورته مندراپ

این فایل شامل تحلیل فرهنگسرای کودک آمار، طراحی از دورته مندراپ  در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مسجد سید اصفهان

این فایل شامل تحلیل مسجد سید اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

 دیدار احمدی نژاد با اسرائیلی ها؟ / باید ۱۰ سال به زندان برود 

 

امیری فر می گوید: احمدی نژاد و اطرافیانش آنقدر تخلف دارند که حداقل ۱۰ سال به زندان می روند؛ اما، مصلحت و اولویت کشور موضوعات دیگری است 

 

ز دست به قلم شدن و نامه نوشتن تا دیدار های مردمی؛ از تلاش برای رئیس جمهور شدن دوباره تا تحریم انتخاب و رای ندادن. این ها نمونه کوچکی است از جنجال های مرد رفته از پاستور که در طول سال ها شاهد آن بودیم.

محمود احمدی نژاد این بار غوغای دیگری به پا کرده است. او که برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به امارات سفر کرده با اخراج از این کشور به تهران بازگشت اما خبر دیدار و گفتگوی او با مدیر پاویون اسرائیل یکی از موضوعاتی بود که در رسانه ها مطرح شد.

 

 

 

دیداری که عباس امیر فر، ضمن تایید آن، از نهادهای امنیتی درخواست می کند تا به این موضوع ورود کنند.

همچنین امیر فر که روزی جز یاران رئیس دولت بهار بود و حال سال هاست که راه خود را از او جدا کرده است، با اشاره حضور پر تعدادن مدیران دولت احمدی نژاد در دولت سیزدهم، می گوید:« افرادی که در دولت آقای رئیسی هستند با آقای احمدی نژاد مخالف اند. من یا وزرای دولت سیزدهم، ارتباطمان را بیش از ۵ یا ۸ سال است که با احمدی نژاد قطع کرده ایم و این وزرا دیگر در مراسمات آقای احمدی نژاد دیده نمی شوند و او را قبول ندارند.»

مشروح گفتگوی عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا را  می خوانید؛

***********

* آقای امیری فر! سفر اخیر آقای احمدی نژاد سر و صدای زیادی به پا کرد، برخی می گویند که او از امارات اخراج شده است، اما اطرافیانش می گویند که این یک سفر ۵ روزه بوده است. تحلیل شما از این سفر چیست؟

این بحث ها خیلی مهم نیستند. مشکل آقای احمدی نژاد این است که می خواهد دیده شود و بعد از مدتی که به فراموشی سپرده می شود، به دنبال فرصتی برای بازگشت به آنتن می گردد. من روحیه آقای احمدی نژاد را می شناسم و او دوست دارد که نفر اول باشد.

احمدی نژاد اگر می توانست ولی فقیه شود، برای آن هم تلاش می کرد

یعنی اگر آقای احمدی نژاد، می توانست نماینده ولی فقیه باشد، برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کرد. یک روحیه تکبر و قدرت طلبی در ایشان وجود دارد که ناشی از مباحث روانشناسی است.

دوستانه به احمدی نژاد می گوید به روانشناس مراجعه کند

اگر آقای احمدی نژاد به یک روانشناس حاذق مراجعه کند، قطعا این خصوصات از طرف آن روانشناس تشخیص داده می شود. دوستانه به آقای احمدی نژاد می گویم که به یک روانشناس مراجعه کنند.

بقایی برای اینکه به زندان نرود از یک روانشناس نامه گرفته است

آقای بقایی که معاون ایشان بود، بقایی برای آنکه به زندان نرود در وهله اول تلاش کرد تا دادگاه را تحت شعاع قرار بدهد و در حال حاضر از روانشناس نامه ای مبنی بر داشتن مشکلات روانی گرفته است تا قوه قضاییه او را به زندان نفرستد. الآن هم برای خودش آزاد بوده، راست راست می چرخد و علیه نظام و رهبری سم پاشی می کند. لذا، آقای احمدی نژاد هم باید به روانشناس مراجعه کند، چرا که می خواهد دیده شود.

علت عکس انداختن احمدی نژاد با زنان بی ححاب

* چقدر رفتار آقای احمدی نژاد در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰، شوی سیاسی بود؟

مگر نمایشگاه فقط آن جاست؟ ایشان فقط می خواهد خودی نشان بدهد و در سایت ها مطرح شود. آقای احمدی نژاد خودش را منجی مردم جهان می داند و با اظهارنظرهایی که می کند، می خواهد محبوب شود. این کارها در ایران هم انجام داد، اما جواب نداد.

ایشان یک بلندپروازی هایی دارد که گوشه هایی از آن را در زمان ریاست جمهوری اش هم مشاهده می کردیم. به طور مثال، او می گفت اگر فلان مقام عالی از من حمایت نمی کرد، رای 20 میلیونی من به 40 میلیون می رسید؛ یا می گفت اگر به حرف من گوش می دادند، مملکت بهشت می شد.

احمدی نژاد به دلیل آنکه قدرت را ترک کرده است، به دنبال مطرح کردن خود در دنیا است. علت عکس هایی را هم که با زنان بی حجاب یا بدحجاب گرفته این است که می خواهد یک عده ایی روی او حساس شوند.

احمدی نژاد خوشش می آید فحش بخورد

او خوشش می آید که فحش بخورد هر چند که او با این کارها مشکلات عدیده ای ایجاد می کند و محبوب هم نمی شود. بنابراین، نمی توان گفت که ایشان عاقلانه به این سفر رفته است.

وزرای رئیسی ارتباطی با احمدی نژاد ندارند

*با توجه به اینکه مدیران دولت ایشان حضور پررنگی در دولت آقای رئیسی دارند، ممکن است فضا برای تحرکات ایشان باز باشد؟

اولا افرادی که در دولت آقای رئیسی هستند با آقای احمدی نژاد مخالف اند. من یا وزرای دولت سیزدهم، ارتباطمان را بیش از 5 یا 8 سال است که با آقای احمدی نژاد قطع کرده ایم و این وزرا دیگر در مراسمات آقای احمدی نژاد دیده نمی شوند و او را قبول ندارند.

احمدی نژاد نظام را تحت فشار گذاشت تا به این سفر برود

* یعنی از آقای احمدی نژاد عبور کردند و ...

بله، همه آن ها اعلام برائت و دوری کردند. نکته دوم این است که دولت نمی تواند مانع آقای احمدی نژاد شود. همچنین ایشان سفرهای خارجی دیگری می خواستند بروند اما هم خودش و هم تیمش ممنوع الخروج بودند. نمی دانم این دفعه چگونه به او اجازه سفر دادند اما به خاطرم می آید که از ماه ها قبل تلاش می کرد تا نظام را تحت فشار قرار داده و به این سفر برود.

بنابر دلایلی هم این بار به او اجازه سفر دادند که در نهایت به رسوایی احمدی نژاد منجر شد. چه کسی از این سفر استقبال کرد؟ مردم عادی که به دنبال مشکلات اقتصادی خود هستند. متاسفانه احمدی نژاد می خواهد با این کارها، مسئله اول کشور که همان مشکلات اقتصادی را تحت شعاع قرار بدهد که به نظر من نتیجه ای نخواهد گرفت.

آقایان اگر جرأت دارند، بگویند کدام نهاد مانع آن ها شده است

* بارها آقای احمدی نژاد مطرح کردند که تهدید به ترور می شوند یا از سوی نهادهای امنیتی تهدید شدند. ممکن است که ایشان از سوی نهادهای قضایی یا امنیتی تحت فشار قرار گرفته باشند یا این هم جزئی از نماش های سیاسی اوست؟

خیر، این آقایان اگر جرأت دارند، به صورت شفاف بگویند که کدام نهاد مانع‌شان شده است؟ آیا از سوی سپاه بوده یا وزارت اطلاعات؟ ناجا بوده است یا دولت؟ به قول ما طلبه ها به کلیات ابوالبقاع، این رفتارها مظلوم نمایی است.

اگر عدالت رعایت شود، باید احمدی نژاد 10 سال به زندان برود

اگر نظام بخواهد عدالت را رعایت کند و بنابر مصلحت ایشان را به خاطر تخلافاتش محاکمه کنند، قطعا کمتر از 10 سال برای او زندان نمی برند. احمدی نژاد و اطرافیانش آنقدر تخلف دارند که حداقل 10 سال به زندان می روند؛ اما، مصلحت و اولویت کشور موضوعات دیگری است.

لذا این اظهارات تهمت و افترا به نهادهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است که زحمت می کشند و با جاسوسان و ضدانقلاب ها مقابله می کنند. بنابراین، احمدی نژاد نسبت به نهادهای امنیتی جوسازی می کند تا یک نوع دلسردی ایجاد کند.

نامه های احمدی نژاد الکی است و نهادها توجهی نمی کنند

* آقای احمدی نژاد یکسری دیدار مردمی در میدان ۷۲ نارمک برگزار می کنند و به قولی به مشکلات مردم گوش می کند، این دیدارها نمایشی هستند یا ایشان می تواند گرهی از مشکلات مراجعه کنندگان باز کند؟

جمعیتی به آنجا نمی رود. اگر شما یا من یک سایت و پولی داشته باشیم، مانند هزینه هایی که برای این سفر به دبی شد و 12 نفر با او همراه بودند که برای یک سفر عادی این همه هزینه نمی شود. روسای جمهور اسبق نیز می توانند این کارها را بکنند ولی رئیس جمهوری که رفته دیگر مسئولیتی ندارد. افراد احمدی نژاد یار کشی کرده و به آنان پول می دهند که جمعیت را به آنجا می کشند یا به آن ها امید می دهند که آقای احمدی نژاد نامه می دهد و مشکلاتتان حل می شود.

من خبر دارم که نامه هایی که او به نهادهای مختلف می دهد، سر کاری است و به طور مثال نامه هایی که به کمیته امداد یا نهادهای انقلابی می نویسد و فرد امیدوار می شود که 5 میلیون می گیرد؛ الکی است و هیچ کس حتی به نامه های او توجهی نمی کند.

احمدی نژاد اعتباری ندارد

در انتخابات ریاست جمهوری 1400، کمپین راه انداخته بودند از خانه احمدی نژاد به سمت وزرات کشور حرکت کنند هیچ کسی به به این کمپین نرفت. اگر هم عکس بگیرید، شاید 10 تا 12 نفر که چهره تکراری هستند، ببینید. این ها یک سری کار پوپولیستی برای سرگرم کردن سر خودشان است. من خودم در دولت حضور داشتم و آن زمانی هم که مردم از او طرفداری می کردند، بر این باور بودند که به نظام خدمت کرده و رهبر انقلاب نیز از مجموعه دولت حمایت می کردند. متاسفانه سرنوشت احمدی نژاد به جایی رسیده است که با بی حجاب و ضد انقلاب مصاحبه کند و اعتباری ندارد.

من به عنوان همکار سابق یک بار افشاگری کردم، به چند وکیل پول کلانی پرداخت کردند که از من به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کنند، هرچند که نتوانست ادعای خود را ثابت کند و من تبرئه شدم. او از یک سو می  گوید باید به مردم محبت کرد و از سوی دیگر از من شکایت می کند و مشاهده می کنید که چقدر آدم کینه ایی هست.

* به همان ماجرای سی دی و پخش فیلم ظهور نزدیک است مربوط می شود یا ماجرایی دیگر بود؟

نه، درباره این ماجرا من همان زمان تبرئه شدم وموضوع خاصی نبود. خود آقای احمدی نژاد، شخصا در همین یک سال اخیر به خاطر مصاحبه هایی که انجام دادم، از من شکایت کرد و یک سری اتهاماتی زدند. پول های گزافی هم به وکلا پرداخت کرده بود که مرا محکوم کنند و خوشبختانه من هم در دادسرای فرهنگ و رسانه و هم دادسرای ویژه روحانیت تبرئه شدم.

دیدار احمدی نژاد با اسرائیلی ها

* آقای داوری اصرار دارند که آقای احمدی نژاد از پاویون اسرائیل دیدار کرده و با مدیر آن به گفت و گو پرداخته است و یکسری عکس هم منتشر کردند. این موضوع از سوی آقای احمدی نژاد تکذیب شد. به نظر شما این دیدار صورت گرفته است؟

قطعا دیدار کردند. آقای احمدی نژاد 2 نوع دیدار در این نمایشگاه داشت. یک نوع دیدار عمومی بود و یک نوع دیدار خصوصی که نهادهای امنیتی باید آن را بررسی کنند. زمانی به صورت علنی و در جلوی جمع به سمت نمایشگاه اسرائیل می روند و با خانم ها عکس می اندازند؛ این نشان دهنده آن است که در پشت پرده هم خبری وجود دارد و نهادهای امنیتی باید ورود کنند تا ارتباط او را در خازج با افراد به اصطلاح خبرنگار یا ... بررسی کنند. یکی از کارهای او مسلما دروغگویی است و خیلی راحت موارد را تکذیب می کنند. بنابراین، به تکذیبیه او توجه نکنید.

در دفتر احمدی نژاد پرنده هم پر نمی زند

* فکر می کنید آقای احمدی نژاد دولت سایه را به صورت پنهانی تشکیل می دهد؟

خیر، شما یک سری به عنوان خبرنگار به ولنجک برویدۀ، ساختمانی که برای بیت المال و بنیاد مستضفان است اما، در دست احمدی نژاد قرار دارد مشاهده می کنید که پرنده پر نمی زند. در واقع حتی از یاران گذشته او هم به آنجا مراجعه نمی کند و کسی به غیر از 4 یا 5 نفر از اطرافیان او که دارای مشکل هستند؛ کسی به دفتر او نمی رود.

چه جوری می خواهد دولت سایه را تشکیل بدهد، وقتی او را قبول ندارند؟ همین افراد بی حجاب یا بدحجابی که با احمدی نژاد عکس می گیرند، ته دلشان او را قبول ندارند. او فقط می خواهد دیده  شود، طرفدار و اعتباری ندارند و همه شانتاژ بازی سایت خودش است.

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

 مدافع سابق استقلال دست بردار این تیم نیست. 

 

لی اندرو پادوانی مدافع سابق استقلال به فیفا شکایت کرده و می خواهد هر طور شده ۹ میلیون دلار از آبی ها بگیرد. او معتقد است چون در استقلال قطع نخاع شده، می تواند این غرامت را بگیرد.

 ظاهرا تلاش های او فعلا بی نتیجه مانده و فیفا تائید کرده استقلال تنها طلبش را پرداخت کند.

 

پادووانی با پیراهن تیم استقلال تهران دو فصل پیش در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ پس از برخورد با آرمین سهرابیان در دیدار مقابل فولاد خوزستان دچار شکستگی جمجه شد و مهره گردن او دچار شکستگی همراه با جا به جایی شد.

وینفرد شفر پس از مصدومیت پادوانی رسماً در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد فصل بعد(فصل گذشته) از این بازیکن در کادر فنی تیم استقلال استفاده می‌کند تا از این طریق ناتوانی او برای ادامه فوتبالش با دریافت مبلغی از باشگاه استقلال جبران شود اما علیرغم اینکه چنین اتفاقی هرگز نیفتاد، او تا به امروز حتی نتوانسته باقی مانده قراردادش را هم دریافت کند.

 

پادووانی که تحت قرارداد با باشگاه تهرانی با این مصدومیت تلخ رو به رو شد، پس از مدتی تهران را به مقصد کشورش ترک کرد و برای ادامه روند درمانی به برزیل رفت. پادووانی طی دو سال گذشته تنها رقمی حدود ۴۰ هزار دلار دریافت کرده بود و ۱۰۰ هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی مانده بود.

سال گذشته وکیل این بازیکن پس از بی اعتنایی مسئولان باشگاه به درخواست‌های مکرر این بازیکن، پرونده‌ای را در فیفا تشکیل داد تا از این طریق باقی مانده قرارداد این مدافع بلندقامت را دریافت کند. با گذشت چندین ماه از این شکایت فیفا به تازگی دراین خصوص تصمیم گیری کرده است و رای قطعی در آینده‌ای نزدیک به دست باشگاه استقلال می‌رسد.

 

با توجه به اینکه روز گذشته احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در نظر دارد تا از این بازیکن دعوت کند تا به ایران سفر کرده و درخصوص پرداخت مطالبات با یکدیگر مذاکره کنند اما مقررات سخت فیفا پس از عدم توجه باشگاه استقلال به پادووانی که در زمین مسابقه مصدوم شده و از حمایت‌های باشگاه تحت قراردادش برخوردار نبوده است، این باشگاه را ملزم به پرداخت جریمه باورنکردنی ۹ میلیون دلاری کرده است!

رای فیفا طی روزهای آینده به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد که به طور قطعی در روزهایی که هنوز پرونده شکایت گادوین منشا، وینفرد شفر، سرور جپارف و سایر شاکیان خارجی از این باشگاه در فیفا در جریان است می‌تواند روزهای سختی را برای مسئولان این باشگاه در پی داشته باشد.

 

 

 

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه BELVEDERE

این فایل شامل برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه BELVEDERE در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده پزشکی Erasmus

این فایل شامل تحلیل دانشکده پزشکی Erasmus در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی کالج امرسون لس آنجلس

پاورپوینت تحلیل طراحی کالج امرسون لس آنجلس دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده موسیقی، هنر و طراحی نروژ

این فایل شامل تحلیل دانشکده موسیقی، هنر و طراحی واقع در  نروژ در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع زواره

این فایل بررسی معماری مسجد جامع زواره در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع همدان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع همدان در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اصفهان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد نصر الملک شیراز

این فایل شامل بررسی معماری مسجد نصر الملک شیراز در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان

این فایل شامل  تحلیل معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 42اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد امام اصفهان

این فایل تحلیل معماری مسجد امام اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 55 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت فاجعه ی سینما رکس آبادان

پاورپوینت فاجعه ی سینما رکس آبادان شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

 

دانلود پاورپوینت قرارداد کنسرسیوم

پاورپوینت قرارداد کنسرسیوم شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسا سنت پیتر توسط لوکوربوزیه

این فایل شامل بررسی معماری کلیسا سنت پیتر توسط لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسای نورث کریسچن ارو سارینن

این فایل شامل بررسی معماری کلیسای نورث کریسچن ـ ارو سارینن در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل عمارت هشت بهشت اصفهان

این فایل شامل پاورپوینت تحلیل عمارت هشت بهشت واقع در  اصفهان  در قالب پاورپوینت دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل باغ فتح آباد کرمان

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل بازار وکیل شیراز

تحلیل تحلیل بازار وکیل شیراز دارای 75اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو ابتدا فهرست مطالب وسپس مختصری از متن این پاورپوینت و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما عزیزان قرار داده شده است  تلاش شده است در این فایل از سایت های معتبر خارجی نیز استفاده شود و همچنین در اسلایدها برا بیان راحت ترمطالب از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل کاروانسرای سعدالسلطنه

این فایل شامل  تحلیل کاروانسرای سعدالسلطنه واقع در بازار قزوین  در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه زینت الملک شیراز

پاورپوینت تحلیل خانه زینت الملک دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل نقش جهان اصفهان

این فایل شامل تحلیل نقش جهان واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 83 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان

این فایل شامل بازار قیصریه واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 91 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد شاه (امام خمینی) در بازار بزرگ تهران

این فایل شامل بررسی معماری مسجد شاه (امام خمینی) در بازار بزرگ تهران در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری بازار بزرگ تهران

این فایل شامل بررسی معماری بازار بزرگ تهران در قالب پاورپوینت و دارای 101 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل بازار اراک

این فایل شامل تحلیل بازار اراک در قالب پاورپوینت و دارای 65 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام گلشن یزد

این فایل شامل بررسی معماری حمام گلشن یزد در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه چهار باغ اصفهان

این فایل شامل تحلیل مدرسه چهار باغ اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه دودر

این فایل شامل  تحلیل مدرسه دودر در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه سپهدار اراک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل  تحلیل دو نمونه موردی مدرسه سنتی با عنوان های  مدرسه سپهدار واقع در  اراک+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه جده بزرگ و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل  تحلیل سه نمونه موردی مدرسه سنتی با عنوان های تحلیل مدرسه جده بزرگ+ مدرسه ملاعبدالله؛ مدرسه‌ی صدر بازار یا صدریه  در قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه جده کوچک و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه سنتی با عنوان های  مدرسه جده کوچک+ مدرسه پیغمبریه و تحلیل مدرسه و مسجد شیخ عبدالحسین تهران در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه شاهرخیه بسطام

این فایل شامل  تحلیل مدرسه شاهرخیه بسطام در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتداَ فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت طراحی موزه ملی استونی شرکت معماری DGT Architects

این فایل شامل طراحی موزه ملی استونی اثرشرکت معماری DGT Architects در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل دبیرستان د‌فو DE FU در چین

این فایل شامل تحلیل دبیرستان د‌فو DE FU  واقع در چین در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مرکز کنگره ترابلس

این فایل شامل تحلیل مرکز کنگره ترابلس در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با گروه فرقان

پاورپوینت آشنایی با گروه فرقان شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد.

در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت مروری بر قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲

پاورپوینت مروری بر قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل پارکینگ زیرزمینی کاتویک در میان تپه‌های شنی هلند

این فایل شامل  تحلیل پارکینگ زیرزمینی کاتویک در میان تپه‌های شنی در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل پُل  lucky knot در چین اثر معماران NEXT

این فایل شامل  تحلیل پُل  lucky knot در چین / معماران NEXT در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل ترمینال فرودگاه بین المللی تایوان

این فایل شامل  تحلیل ترمینال فرودگاه بین المللی تایوان در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل سوپر مارکت کلایمت پروتکشن اتریش

این فایل شامل  تحلیل سوپر مارکت کلایمت پروتکشن واقع در اتریش در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل کافه نیمکت ولیعصر تهران و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی کافه با عنوان های کافه نیمکت واقع در ولیعصر تهران+ کافه و گالری کاراکتردر قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

دانلود پاورپوینت تحلیل گالری زیر آب در مالدیو و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل  تحلیل  دو نمونه موردی گالری با عنوان های گالری زیر آب در مالدیو+ گالری LA-cubo در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل نمایشگاه خودرو در تهرانپارس

این فایل شامل  تحلیل نمایشگاه خودرو در تهرانپارس در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل گالری هنری با الگوی طراحی نمای تکتونیک

این فایل شامل   تحلیل گالری هنری با الگوی طراحی نمای تکتونیک در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه بالیوود هند

ین فایل شامل  تحلیل موزه بالیوود واقع در هند در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه  V&A شهر Dundee  اثر کنگو کوما

این فایل شامل  تحلیل موزه  V&A شهر Dundee  اثر کنگو کوما در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری جایگاه سوخت مک دونالد

این فایل شامل  تحلیل معماری جایگاه سوخت  مک دونالد در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل آکادمی ایولِین گریس لندن

این فایل تحلیل آکادمی ایولِین گریس واقع در  لندندر قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل مسکن اجتماعی در تایپه و یک نمونه دیگر

این فایل شامل  تحلیل مسکن اجتماعی در تایپه+ مسکن اجتماعی در گرانولِرز  در قالب پاورپوینت و دارای39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی آثار معماری برگرفته از ساختار تار عنکبوت

در شاخه ای از طراحی بناهای معماری، طراحان از پدیده های عینی در اطرافشان ایده میگیرند که تار عنکبوت پدیده ای بسیار عالی برای ایده گرفتن است. زیرا بهترین مهندس در دنیای حیوانات عنکبوت است؛تار عنکبوت مانند آب لطیف و همچون درخت انعطاف پذیرو سازه ای شگفت انگیز است.

 

 

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

مهران غفوریان سکته کرد

 

 

همسر مهران غفوریان اعلام کرد که این بازیگر دچار عارضه قلبی (سکته) شد و در بیمارستان بستری است. وی از مردم درخواست کرد برای سلامتی او دعا کنند.

 

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مجری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت: امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید.

 

مهران غفوریان در آخرین گفتگوی ورزشی خود درباره تنها بازیگر استقلالی مورد علاقه اش گفته بود: نوید واقعاً پسر خوبی است و در کارش بسیار موفق است. اتفاقاً هر دو در سریال قورباغه مشغول بازی هستیم و من تازگی‌ها فهمیدم نوید تا چه حد استقلالی است و حتی خیلی از بازی‌ها را برای تشویق استقلال به ورزشگاه می‌رود. نوید محمدزاده تنها استقلالی است که من عاشقانه دوستش دارم، چون این پسر فوق‌العاده است.

مهران غفوریان که از بازیگران طرفدار پرسپولیس است در یکی از گفت‌وگوهای خود در سال ۱۳۹۴ گفته بود: «من پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم. بعضی ها می گویند که چون پرسپولیس نتیجه نگرفته پس چطور هوادار پرسپولیس هستی اما من تحت هر شرایطی این تیم را دوست دارم و امیدوارم که وضعیت پرسپولیس بهتر شود.»

 

 

 

 

غفوریان در ادامه از علاقه اش به کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس گفت: «طرفدار علی دایی هستم و علی دایی را خیلی دوست دارم... دوست دارم علی دایی!»

هنرمند محبوب کشورمان در مورد فوت ناگهانی هادی نوروزی نیز چنین گفت: «هادی نوروزی کاپیتان ما بود و وقتی این خبر را شنیدم به شدت ناراحت شدم. خدا به زن و بچه هادی نوروزی رحم کند چون کنار آمدن و پذیرفتن چنین موضوعی اصلا راحت نیست و امیدوارم که وضعیت روحی و روانی خانواده نوروزی بهتر شود.»

غفوریان در سال ۱۳۹۵ نیز در اظهاراتی با اشاره به شهرآورد ۸۲ که با برد ۴ بر ۲ پرسپولیسی‌ها برابر استقلال تهران همراه شد به برانکو گفت: یادش به خیر آقای برانکو! هر پفکی که ما جلوی تلویزیون و هنگام شهرآورد می خوردیم پرسپولیس یک گل به استقلال می زد و...!

برانکو در این برنامه به قدری از مهران غفوریان خوشش آمده بود که از او خواست باز هم به اردوهای تیم پرسپولیس بیاید و به آنها سر بزند.

مهران غفوریان درباره کارلوس کیروش نیز می گوید: من در جام جهانی برزیل کنار تیم ملی بودم. کی‌روش هم انصافاً فوق‌العاده بود و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید و خوب نتیجه گرفت. هتلی که ما در برزیل حضور داشتیم همان هتلی بود که اعضای تیم ملی آنجا بودند. یک شب که فکر کنم فردایش تیم ملی بازی داشت، من در لابی هتل بودم و کی‌روش رفت و آمد بازیکنان را به لابی و بیرون از هتل ممنوع کرد بود. حتی یادم می‌آید جلوی هر آسانسور بادیگارد گذاشته بود تا کسی نتواند نزد بازیکنان برود. ولی خودش با خانواده‌اش دور یک میز که حسابی هم پر و پیمان بود، نشسته بود. من هم پیش کی‌روش رفتم و گفتم خوش می‌گذرد؟ او به من گفت بله خوش می‌گذرد، ولی نمی‌توانی پیش بازیکنان بروی و آن‌ها را ملاقات کنی

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت کف سازی داخلی طبقات

هدف از کف سازی به وجود آوردن سطحی است که بتواند خواسته های استفاده کننده را از آن به نحو مطلوب برآورد. اولین مشخصه مهم کف سازی ، استحکام و پایداری آن است . مقاومت در برابر نفوذ و عبور رطوبت از دیگر ویژگیهای عمده کف سازی می باشد . به علاوه کف سازی بایستی دارای لازم باشد. از خصوصیات دیگر کف سازی می توان از مقاومت در برابر عبور اصوات و حرارت و همچنین استقامت در برابر آتش نام برد.
 
 
 
طی سالیان متمادی عدم توجه به کف سازی حوادث زیادی به بار آورده که بیشتر آن ها شامل زیان های جانی می باشد. همچنین زیان مالی ناشی از این حوادث برای جامعه جبران ناپذیر است.
 
کف سازی مناسب و نظافت منظم وصحیح می تواند تعداد حوادث در مورد لغزش و… را کاهش دهد.با این وجود مهمترین اقدام در این کار  طراحی صحیح و ارائه مناسب ترین کف با توجه به نیاز است.
 
 
 
 
 
چسب‌های بتن عموما محلول‌هاى کلوئیدى از پلیمرهاى مختلف در آب هستند که مقاومت کششى، خمشى و همچنین دوام بتن را افزایش مى‌دهند. مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگى است.
 
 
 
 
پلاستیک ،یک ماده مناسب برای ساخت قطعات آماده ای محسوب می شود که ممکن است درداخل ویا خارج ساختمان به کارروند. به همین دلیل استفاده ازپلاستیک در قالب بندی ،پوشش کف ودیوار،پنجره ها،و…رایج گردیده است.
چنانچه پلاستیک به الیاف مسلح گردد ،پلاستیک مسلح ویاموادکامپوزیت تشکیل می شوند، که تحت نام ”پلاستیک مسلح به الیاف” یا FRP (Fiber Reinforced plastic) شناخته می شوند ودرحال حاضر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی جدید وبسیار پرجاذبه محسوب می شوند.
 
 
 
 
حشرات اجتماعی شامل گونه‌های بی‌شماری از زنبورهای عسل ، زنبورهای معمولی و تمام گونه‌های مورچه‌ها و موریانه‌ها می‌شود. حشرات اجتماعی در گروههای فامیلی زندگی می‌کنند و یا به صورت قبیله‌ای زندگی کرده و لانه‌های بسیار بزرگ می‌سازند. در هر قبیله فقط یک حشره ، یعنی ملکه ، تولید مثل می‌کند. بیشتر حشرات دیگر کارگر هستند که به جمع‌آوری غذا وحفاظت از لانه و نوزادان مشغول هستند.
 
 
 
 
 
 
آشنایی با برترین معمار معاصر ژاپن به عنوان یکی از با نفوذترین معماران در خصوص ترکیبات موجز و منسجم و نحوه به کارگیری مصالح
درک وشناخت عناصر پنهان موجود در طبیعت به عنوان اساسی ترین مبانی معماری
شناسایی محیط وفضا  به کمک فلسفه وجودی انسان ها و ترکیب آن با معنویت
تحقق نگاهی تازه در مورد حقیقت سکونت
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰
 
آشنایی با برترین معمار معاصر ژاپن به عنوان یکی از با نفوذترین معماران در خصوص ترکیبات موجز و منسجم و نحوه به کارگیری مصالح
درک وشناخت عناصر پنهان موجود در طبیعت به عنوان اساسی ترین مبانی معماری
شناسایی محیط وفضا  به کمک فلسفه وجودی انسان ها و ترکیب آن با معنویت
تحقق نگاهی تازه در مورد حقیقت سکونت
 
 
 
 
از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهری واقعی و زیبای آن نماسازی است.
نما سازی مبین شخصیت ساختمان و زیبایی محیط مورد توجه است.
 
 
 
 

استاد هوشنگ سیحون متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری  شد. بین سالهای ۱۳۲۸-۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد. به ایران بازگشت و دانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران و مشغول تدریس شد و ۵ سال بعد به مقام استادی ارتقا یافت ،در سال ۱۳۴۱ به مقام ریاست دانشکده منصوب شد.

 

 

 

پاورپوینت کانسپت ، استعاره

 

با تعریف ساده می توان گفت کانسپتها ایدههایی هستند که عناصر گوناگونی را در یک جا گرد هم می آورند.
این عناصر گوناگون، در متن این نوشتار؛ تفکرات، تصورات و مشاهدات هستند.
در معماری کانسپت، مسیری است که طی آن نیازهای فیزیکی، شرایط محیطی و باورها به هم می‌پیوندند و به این ترتیب کانسپت‌ها بخش مهمی از روند طراحی معماری را شکل می‌دهند.
 
  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰
 
نورمن فاستر ، در اول ماه ژوئن۱۹۳۵ در شهر منچستر متولد شد. پس از اتمام دوره متوسطه ، به صورت نیمه وقت و به عنوان منشی در تالار شهر منچستر شروع به کار کرد . سپس به خدمت سربازی رفت و در حین خدمت در نیروی هوایی ، در زمینه مهندسی الکترونیک مهارت یافت و اطلاعاتی در مورد هواپیما کسب کرد . در نهایت ، به دلیل علاقه به هواپیماهای گلایدر به یک خلبان ماهر تبدیل شد . ۱۹۵۵ پس از اتمام دوره دوساله سربازی ، در دفتر دو تن از معماران منچستر مشغول به کار شد.
 
 
 
 

پاورپوینت تندیس گرایی در معماری آماده برای ارائه در درس انسان طبیعت معماری ، ویژه دانشجویان معماری ، قابل ویرایش

تندیس گرایی به معنی الهام گرفتن از یک یا چند چیز و بیان نماد آنها به زبان معماری است که الهامات میتواند از هر چیزی در این کره خاکی گرفته شود.

در اینجا به چند نمونه از این الهامات و بناهای تندیس گرایانه اشاره می کنیم و در مورد هر کدام توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد:

 

 

 

پاورپوینت معماری صخره ای

 

طبیعت الهام بخش ترین مکان

معماران و طراحان ساختمان معتقدند که طرح‌های الهام گرفته از طبیعت، می‌تواند به کاهش صدمات زیست‌محیطی ناشی از ساختمان‌ها کمک شایانی کند.

آرشیتکت ها از دیرباز از طبیعت الهام گرفته‌اند. در عصر باستان، ستون‌های معابد و قصرها به تقلید از درختان نخل و یا گل نیلوفر ساخته می‌شدند و طراحان ساختمان‌ها نیز در موارد مختلف، از شکل‌ها و تناسب‌های طبیعی برای دستیابی به الگوهای زیباشناختی و چشم‌نواز بهره جسته‌اند. امروزه، برخی از آرشیتکت‌ها بر این باورند که تقلید از طبیعت، به مراتب بیش از زیباسازی ظاهری ساختمان‌ها، مفید خواهد بود.

 

 

 

دانلود پاورپوینت عایق ها

 

عایق حرارتی مواد و مصالحی هستند که مقاومت زیادی در مقابل عبور گرما دارندو می توان بوسیله آنها تا آنجا که ممکن است از انتقال حرارت محل گرم شده  یا لوله های حامل آبگرم یا کانالها و…جلوگیری کردتا در مصرف سوخت جلوگیری شود
عایق رطوبتی: نفوذ رطوبت به عایق های حرارتی باعث کاهش خاصیت آن شده برای جلوگیری از این امرباید از عایق های رطوبتی استفاده نمود عایق های رطوبتی موادی هستند که از رسیدن رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کنند
 
 
 
 
 
آب در طراحی پارک و باغهای ایرانی آب نما و استخر در باغ‌های ایران یکی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب که در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت .
 
 
 
 
با دریافت این فایل ، نقشه های اجرایی یک بیمارستان شیک و حرفه ای را بصورت کامل ، همراه با جزییات اجرایی آن در اختیار خواهید داشت
 

دانلود نقشه های کامل بیمارستان جهت دانشجویان و مهندسین معماری و عمران

 
 
 
 

با دریافت این فایل ، نقشه های اجرایی یک دانشگاه با طراحی حرفه ای را بصورت کامل و همراه با جزییات اجرایی در اختیار خواهید داشت.


جزییات موجود در نقشه دانشگاه:

– پلان طبقه اول دارای ۳۴ اتاق، دو سرویس پله، دو سرویس بهداشتی
 
 
 
 
غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد دارد. اساسی ترین مساله در راهسازی و عملیات ساختمانی ، رساندن میزان دانسیته و مقاومت لایه های خاک به مقدار مطلوب می باشد.
 
 
 
 

پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی در 48 اسلاید به مطالعه و بررسی استانداردهای امکان ورزشی پرداخته و تاریخچه امکان ورزشی ایران و جهان را تحلیل کرده و همچنین گزارش ها و تصاویری از مکان های ورزش مختلف را ارائه کرده است.

  • علی کوندری
  • ۰
  • ۰

 

پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی

پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم شامل 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

 

 

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

پاورپوینت الگوریتم مرغ مگس خوار چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از انتشار آگهی در سایت دیوار ، بازدید آگهی شما بسیار کمتر از حد انتظارتان باشد؟

آیا شده که برای فروش چیزی در دیوار آگهی ثبت کرده باشید ولی حتی یک پیامک یا تماس برای خرید دریافت نکرده باشید؟

و یا اینکه افراد زیادی بواسطه آگهی شما در دیوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخریده باشند؟

 

 

چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم؟

در این دوره قصد داریم به شما بگوییم که چطور یک محصول آموزشی پرفروش بسازید و راه های افزایش فروش آن را نیز به شما خواهیم آموخت و شما می توانید با اجرای نکاتی که در این فایل گفته شده ، به درآمد بسیار خوبی برسید.

  • علی کوندری