وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان دامپزشکی در مایورکا

این فایل شامل تحلیل بیمارستان دامپزشکی در مایورکا در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

طراحی سایت همکاری در فروش فایل فقط با 15 میلیون تومان

با توجه به اینکه فعالیت اصلی در این سایت ها توسط کاربران انجام می شود و با در نظر گرفتن این موضوع که کاربران زیادی هم از این سایت ها اسقبال می کنند، حجم زیادی از فعالیت های مدیر سایت کم شده و می تواند به امور دیگری مانند واریز وجه به حساب کاربران یا تایید محصولات و مطالب ثبت شده توسط کاربران بپردازد که این امور زمان زیادی را از مدیر سایت نمی گیرد و با توجه به زمان اندکی که برای مدیریت سایت صرف می شود، درآمد قابل توجهی را برای مدیر سایت به همراه دارد.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پارک Superkilen برنده جایزه آقا خان دانمارک

این فایل شامل تحلیل پارک Superkilen ( برنده جایزه آقا خان ) واقع در دانمارک در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پارک لافایت میس ون دروهه

این فایل شامل تحلیل پارک لافایت  اثرمیس ون دروهه در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پروژه مسکن آسمان Bishan

این فایل شامل تحلیل پروژه مسکن آسمان- Bishanدر قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری تلییزن وست فرانک لوید رایت

این فایل شامل تحلیل تلییزن وست اثرفرانک لوید رایت در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه Baomaru کره جنوبی و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی خانه با عنوان های  خانه Baomaru   واقع در کره جنوبی+ خانه یانگسان اورینجیپ اثرگروه معماران RAUM قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه OLS اشتوتگارد

این فایل شامل تحلیل خانه OLS  اشتوتگارد اثر گروه معماری J. Mayer در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه توگندات میس ون دروهه

این فایل شامل تحلیل خانه توگندات  اثرمیس ون دروهه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه فارنزورث میس وندروهه

این فایل شامل تحلیل خانه فارنزورث اثر میس وندروهه در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ویلا ساووا

این فایل شامل بررسی معماری ویلا ساووا  اثر لوکوبوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه فرهنگ دانشگاه هنر Plínio Marcos برزیل

این فایل شامل تحلیل خانه فرهنگ دانشگاه هنر Plínio Marcos – برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت درب و پنجره های دو جداره

در دهه‌های اخیر تکنولوژی ساخت پنجره‌های دو جداره بافاصله هوایی روز به روز پیشرفت کرده است. این پنجره‌ها از دو لایه شیشه تشکیلمی‌شوند که توسط هوا و یا گاز دیگری با ضریب هدایت پایین از هم جدا شده‌اند.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری داخلی

به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه­سازی فضاهای داخلی ساختمان­ها به منظور انجام فعالیت­های روزمره یعنی زندگی و کار است 
بخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می­شود. این فضاها محیطی را ایجاد می­کنند که پاسخ­گوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیت­های ما در آن صورت می­گیرد. همچنین آنچه به یک بنا روح می­بخشد، فضای داخلی آن است.

 

دانلود پاورپوینت معماری دانشگاه جندی شاپور

 تحقیقات نشان می دهد که سیر تاریخی مطالعه تعلیم و تربیت جهان با اندک تفاوت زمانی انجام می شود.تمدن های بزرگ چین، هند، یونان، روم و ایران هر یک در دوره ای از تاریخ به لحاظ فرهنگی بر دیگری تاثیر گذاشته  است. 

منظور از دوره باستان در ایران از زمان پیدایش خط و شروع تاریخ نگاری تا طلوع اسلام و پایان حاکمیت دولت ساسانیان می باشد. اولین و رسمی ترین تعلیم و تربیت در ایران باستان آموزش دینی و اخلاقی بود که عمدتا در مراکز مذهبی تعلیم داده می شد.مثلا در«دوره ی هخامنشیان در خانواده، آتشکده و آموزشگاه های درباری و در زمان ساسانیان، دبستان و دانشگاهها هم بر آنها افزوده شد، زیرا می خواستند خدمتگزاران صدیق و لایقی برای اداره ی مملکت ربیت کنند تا بتوانند از صفات این افراد به نفع سلطه ی خود استفاده کنند.»

 

 

 

دانلود پاورپوینت عناصر جزئیات ساختمان(مصالح بتن ، نحوه ساخت و انواع آن)

بتن از ترکیب مقدار معین و حساب شده  از آب وسیمان و ماسه وشن و بعضی مواد مضاف و افزودنی دیگر به دست می آید پس از اینکه آب به مخلوط مصالح سنگی و سیمان افزوده شد سیمان وآب با هم وارد فعل و انفعالات شیمیایی حرارت زا می شوند. در اثر این  فعل و انفعالات ماده ی زله مانند و چسبنده ای به وجود می آید که مصالح مختلف داخل را به هم پیوند داده به صورت جسم سختی در می آید عمل اختلاط بتن باید به وسیله دستگاه بتن ساز انجام شود .

 

 

دانلود پاورپوینت تربیت دینی کودکان

پاورپوینت تربیت دینی کودکان شامل 47 اسلاید می باشد. و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد .

 انسان هنگام تولد، موجودی ناتوان و نیازمند به پرستار، ولی دوست داشتنی و با یک سلسله استعدادهای مختلف است که با تولد خویش، به زندگی پدر و مادر رونقی تازه و گرمی و صفا می بخشد و ساعت ها آنان را سرگرم خود می سازد.

 

 

دانلود پاورپوینت لجبازی کودکان 3 تا 4 ساله

 پاورپوینت لجبازی کودکان 3 تا 4 ساله شامل 43 اسلاید می باشد. و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی وهمچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

دانلود پاورپوینت زندگینامه شهید رجایی

پاورپوینت زندگینامه شهید رجایی شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت زندگینامه سیدمجتبی نواب صفوی

پاورپوینت زندگینامه سیدمجتبی نواب صفوی شامل 45 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت برخورد با کودکانی که دست بزن دارند

پاورپوینت برخورد با کودکانی که دست بزن دارند شامل 46 اسلاید می باشد. و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

دانلود پاورپوینت عهدنامه ترکمانچای

پاورپوینت عهدنامه ترکمانچای شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت عهدنامه فینکنشتاین

پاورپوینت عهدنامه فینکنشتاین شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو

این فایل شامل تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو در قالب پاورپوینت و دارای 30اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه شیشه ای اثر فیلیپ جانسون

این فایل شامل تحلیل خانه شیشه ای اثر فیلیپ جانسون در قالب پاورپوینت و دارای 27اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی