وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی معماری خانه R آلمان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی ویلا، معماری خانه R-آلمان+ تحلیل ویلا ۱۴۲ در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل استودیو معماری محمد خاوریان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل ، استودیو معماری محمد خاوریان+ ویلای شکسته در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی Expo 2017 و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه نمایشگاه با عنوان های  طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی -Expo 2017+ نمایشگاه با طرح زیبادر قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada اسپانیا

این فایل شامل تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada واقع در  اسپانیا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه ی ویلایی خانه ای از رف دفتر معماری آینه و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه خانه ی ویلایی با عنوان های خانه ی ویلایی  “خانه ای از رف”، دفتر معماری آینه+ ویلای آنا و سعیددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه ویلایی دانیل لیبسکیند

این فایل شامل تحلیل خانه ویلایی اثر دانیل لیبسکیند در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کلیسای نوتردام دوئو لوکوربوزیه

این فایل شامل تحلیل کلیسای نوتردام دوئو اثر لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آپارتمان مسکونی ویلا تهران و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه مجتمع مسکونی با عنوان های  آپارتمان مسکونی ویلا تهران+ ساختمان مسکونی پیوند در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ویلای کوهپایه لواسان دفتر معماری لاین

این فایل شامل بررسی معماری ویلای کوهپایه لواسان ، دفتر معماری لاین در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ویلا مایرا آلوارو آلتو

این فایل شامل بررسی معماری ویلا مایرا اثر آلوارو آلتو در قالب پاورپوینت و دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی ویلای مکعب محمد کانی سواران و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل بررسی معماری  دو نمونه موردی ویلا با عنوان های طراحی ویلای مکعب ، محمد کانی سواران + ویلای چالوس در قالب پاورپوینت و دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان ویلایی کویت

این فایل شامل تحلیل ساختمان ویلایی واقع در کویتدر قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری آپارتمان مسکونی Maimat square فرانسه

این فایل شامل بررسی معماری آپارتمان مسکونی Maimat square واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری پروژه مجتمع مسکونی  Zeeburger Island

این فایل شامل بررسی معماری پروژه مجتمع مسکونی  Zeeburger Island در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی باکس بیل

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی باکس بیل در قالب پاورپوینت و دارای 15اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه

این فایل شامل تحلیل بررسی معماری فرهنگسرا Alb’Oru واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی معماری مجتمع مسکونی The Whale و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی معماری بسیار زیبا مجتمع مسکونی The Whale+ بررسی معماری مجتمع مسکونی دیوارهای سفید  در قالب پاورپوینت و دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری فضای معماری کودکان

دوری از پیچیدگی
 -متناسب بودن با تخیل کودکان و دوری از واقع گرایی و در عین حال بیان واقعیت
 - استفاده از تشابه و استعاره و سمبل در انتقال پیام
 - استفاده از رنگ به منظور جلو گیری از یکنواختی و به کار گیری تنوع بیشتر

 

 

دانلود پاورپوینت موقعیت شهر یزد در استان یزد

شهر یزد در مرکز فلات ایران و در طول جغرافیایی 45/54 شرقی54/31 عرض شمالی واقع وارتفاع آن ازسطح دریا 1240 متر میباشد. استان یزد از شمال به استان اصفهان ، ازشمال شرق به استان خراسان ، ازجنوب به استانهای کرمان و فارس ، ازشرق به استانهای خراسان و کرمان و از غرب به استان اصفهان محدود است . این استان در کمربند خشک و نیمه خشک نیمکره شمالی قرار دارد و مساحت آن 130000 کیلومتر مربع است

 

 

 

دانلود پاورپوینت طبیعت منبع الهام سازه های معماری

 

طبیعت ، طراحى زبردست و مهندسى چیر ه دست است که هم در انتخاب فرم وشکل های یک جسم (متناسب با نیاز آن) بهترینها را انتخاب میکند و هم درانتخاب اسکلت و مکانیسمى که به آن جسم ایستایى و دوام ببخشد، ساد ه ترین،متناسب ترین و مؤثرترین را به کار میگیرد. جالب است که در طبیعت، فرم یک جسم و اجزاى برپادارنده و شکل دهند ه آن به صورت متقابل، یکدیگر را تعریف میکنند.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هتل SeaMarq کره جنوبی

این فایل شامل تحلیل هتل SeaMarq  واقع کره جنوبی در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل Proverbs Taipei تایوان اثرگروه معماری Ray Chen و شرکا و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل هتل Proverbs Taipei -تایوان / گروه معماری Ray Chen و شرکا+ هتلAtour و استراحتگاه RACV کیپ شانک در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی greenwich millennium

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی greenwich millennium در قالب پاورپوینت و دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی باغ ونک تهران

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی Jesolo Lido ساحلی ریچارد مایر

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی(Jesolo Lido) ساحلی ریچارد مایر در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

 
 
 
 
  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی