وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی والدن هفت

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی والدن هفت در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز آموزشی ورزشی Kustelli فنلاند

این فایل شامل تحلیل مرکز آموزشی ورزشی Kustelli واقع در فنلاند در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه تاریخی کلبادی ساری

این فایل شامل تحلیل خانه تاریخی کلبادی ساری در قالب پاورپوینت و دارای 30اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت معماری موزه Twist نروژ و موزه هنر UCCA

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی موزه با عنوان های  موزه Twist نروژ و  موزه هنر UCCAدر قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری روستای کردان

روستا عبارت است از محدوده ای از فضای جغرافیایی که واحد اجتماعی کوچکی مرکب از تعدادی خانواده در آن تجمع یافته اند.

بیشتر فعالیت هایی که برای تأمین نیازمندی های زندگی خود انجام می دهند از طریق استفاده و بهره گیری از زمین و درون محیط مسکونی شان صورت می گیرد و اکثریت افراد به کشاورزی اشتغال دارند و شغل کشاورزی به عنوان اساس کار روستاییان قرار دارد.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی لابی و اجزای تشکیل دهنده

هدف کلی در طراحی فضاهای عمومی هتل اینست که همه پیرامون لابی جمع شوند. به طوریکه مهمانان بتوانند فضاهای هتل را با کمترین مشکل بیابند.

 

 

 

دانلود پاورپوینت معماری مدرن متاخر

دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از جنگ جهانی دوم تا اوایل دهه هفتاد محسوب کرد . دراین زمان بسیاری از معماران بزرگ دوران معماری اولیه ومتعالی همچون رایت ، لوکوربوزیه، گروپیوس ومیس وندروهه بودند آنها کماکان فعال بوده ونقش بسزایی درشکل گیری معماری آوانگارد داشتند. رایت دراین دوره همچنان به عنوان معروفترین ومهم ترین معمار آمریکا شناختهمی شد وپیروان بسیاری در آمریکاو اروپا داشت . اوتنها معماری است که درهر سه دوره معماری مدرن ساختمانهایی با شهرت جهانی ساخت است . آموزش معماری رایت ازشیوه قراردادی ورسمی فاصله داشت ، اوکارخود را با تحصیل دررشته مهندسی دردانشگاه وسیکانسین درسال 1885 شروع کرد اما این رشته را ادامه نداد وبه جای آن به شیگاگو رفت ودرآنجا برای جوزف لیمن طراح خانه های حومه نشین کارکرد.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پی ساختمان

پی، شالوده یا فونداسیون بخشی از ساختمان است که وظیفهٔ انتقال نیرو از ستونها به زمین و خاک اطرافش را بر عهده دارد که بر اساس نوع ساختمان، میزان نیروهای وارده، نوع زمین و شرایط آب و هوایی منطقه نوع و ابعاد آن مشخص می‌شود.

 

 

دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی ششصد دستگاه

لبه های این بلوار بجای دیوار از یک سری المانهای شهری استفاده شده است.از نظر بصری سعی شده است تا راسته بلوار فضائی باز و دو طرف بلوار به صورت بصری با هم درگیر باشند.در ویلاهای سازمان اب لبه اصلی بلوار به وسیله نرده با ارتفاع کم جدا شده است.ارتفاع ویلاهای نزدیکتر یک طبقه و دورتر سه طبقه هستند و در راسته اصلی پر و خالیهائی وجود دارد که این ارتباط قطع نشود.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی دیوار برشی فولادی

1-دیوار های برشی فولادی : بعضی مواقع ورقهای فولادی به عنوان دیوارهای برشی بکار می روند . برای جلوگیری از کمانش موضعی چنین دیوارهای برشی فولادی لازم است از تقویت کننده های قائم و افقی استفاده شود.

 

 

 

دانلود پاورپوینت سازه پله‌برقی

سازه پله‌برقی معمولاً به صورت یک پارچه ساخته می‌­شود (شکل 1). تیرهای اصلی نگهدارنده از دو نوع پروفیل قوطی یا نبشی (L) ساخته می‌شود که با ستون‌های عمودی و مورب یک سازه جوشکاری شده یکپـارچه را به وجـود می‌آورند، این سازه پس از جوشکاری با عملیات حرارتی تنش گیری شده و رنگ آمیزی می‌شود. سازههایی که از پروفیل‌های توخالی (قوطی) ساخته می‌‌شوند سبک­تر می‌­باشند و وزن کمتری به سازه ساختمان وارد ‌می‌کنند.

 

 

دانلود پاورپوینت تاریخ معماری جهان معماری هند

آغاز شهرنشینی : 5000 سال قبل
بخشهای مختلف شهر : 
ارگ (در غرب شهر و بر فراز تپه مصنوعی با دروازه مشرف به استوپا)

 

 

طراحی سایت شرکتی با برنامه نویسی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان

اینکه کسب و کار شما در دنیای حقیقی حضور پررنگی داشته باشد تاثیر بسیار زیادی در کسب نتیجه مطلوب خواهد داشت. اما نباید اهمیت سایت را در رونق کسب و کار و افزایش اعتبار شرکت ها نادیده بگیریم.

داشتن یک سایت حرفه ای برای هر شرکتی الزامی است و طراحی سایت شرکتی نه تنها بعنوان یک سرمایه گذاری برای هر شرکتی محسوب می شود، بلکه شرکت ها می توانند از سایتشان به عنوان یک بازاریاب حرفه ای و البته کم هزینه استفاده کنند و در کنار افزایش اعتبار خود، درآمدهای مستقیم و غیرمستقیمی از سایت خودشان داشته باشند.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آپارتمان مسکونی رو به طلوع

این فایل شامل تحلیل آپارتمان مسکونی رو به طلوع در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آپارتمان همسایه پارک

تحلیل آپارتمان همسایه پارکاین فایل شامل تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada واقع در  اسپانیا در قالب پاورپوینت و دارای 22اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ایستگاه راه آهن سنت دنیس از کنگو کوما

این فایل شامل تحلیل ایستگاه راه آهن سنت دنیس از کنگو کوما در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بازار Sintra پرتقال

این فایل شامل تحلیل بازار Sintra   واقع در پرتقال در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری باغ پروانه‌ ها معماران تریدلوکس 3

این فایل شامل تحلیل باغ پروانه‌ ها اثر معماران تریدلوکس 3deluxeدر قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج های دوقلو هاربین چین harbin towers

این فایل شامل تحلیل برج های دوقلو هاربین چین harbin-towers در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان دامپزشکی در مایورکا

این فایل شامل تحلیل بیمارستان دامپزشکی در مایورکا در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

طراحی سایت همکاری در فروش فایل فقط با 15 میلیون تومان

همکاری در فروش فایل یکی از روش های جدید و پربازده برای کسب درآمد از اینترنت است که این روزها بخاطر جذابیت هایی که دارد، علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.

مهمترین دلیلی که باعث جذابیت سایت های همکاری در فروش فایل شده این است که مدیران این سایتها با کمترین فعالیت ممکن، می توانند از آنها به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پارک Superkilen برنده جایزه آقا خان دانمارک

این فایل شامل تحلیل پارک Superkilen ( برنده جایزه آقا خان ) واقع در دانمارک در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پارک لافایت میس ون دروهه

این فایل شامل تحلیل پارک لافایت  اثرمیس ون دروهه در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پروژه مسکن آسمان Bishan

این فایل شامل تحلیل پروژه مسکن آسمان- Bishanدر قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری تلییزن وست فرانک لوید رایت

این فایل شامل تحلیل تلییزن وست اثرفرانک لوید رایت در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی