وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل معاری خانه هنسلمن اثر مایکل گریوز

این فایل شامل تحلیل خانه هنسلمن، اثر مایکل گریوز  در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز علمی فائنو ولفسبورگ اثر زاها حدید

این فایل شامل تحلیل مرکز علمی فائنو ولفسبورگ اثر زاها حدید در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مبانی پایداری سازه ها

از مصالح شکل پذیر ساخته شده است و تحت اثر بار گسترده یکنواخت فشاری قرار دارد.

 خرابی اگر اتفاق  افتد، می تواند  در یک تغییرشکل محوری بسیار  بزرگتر از حد تناسب (Limit Proportionality)  در نقطه a اتفاق افتد .

 برای طراحی معمولاً جهت جلوگیری از وقوع پلاستیسیته، بار P در نقطه a  نمایشگر حد بالای بارگذاری خواهد بود. بنابراین یک تحلیل خطی (Linear Analysis) برای طراحی کافی خواهد بود

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بتن و انواع آن

بتن به انگلیسی: (Concrete) در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد اتلاق می‌شود. این ماده چسبنده عموما حاصل فعل و انفعال سیمانهای هیدرولیکی و آب می‌باشد. حتی امروزه چنین تعریفی از بتن شامل طیف وسیعی از محصولات می‌شود.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری باغ فین کاشان

این فایل شامل بررسی معماری باغ فین کاشان  در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ساختمان LSF

استفاده از اعضای فولاد سرد نوردشده از دهه 1850 میلادی آغاز گردید. ولی استفاده از آن تا انتشار اولین ضوابط انجمن امریکایی آهن در 1946 گسترش زیادی پیدا نکرد. امروزه بدلیل کیفیت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در کشورهای انگلستان، امریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و... استفاده می کنند. این سیستم ساختمانی دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن بوده و بعنوان یکی از تکنولوژی های نوین ساختمان در کشور به طور رسمی معرفی شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام رنان اصفهان

این فایل شامل تحلیل حمام رنان  واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام گله داری بندرعباس

این فایل شامل  تحلیل حمام گله داری بندرعباس  در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری معماری حمام حاجی رئیس

این فایل شامل تحلیل بررسی معماری حمام حاجی رئیس  در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام شیخ سلماس

این فایل شامل بررسی معماری حمام شیخ سلماس  در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد وحی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد وحی اثر شرکت معمار X Architect در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری برجهای  دو قلو پتروناس

این فایل شامل بررسی معماری برجهای پتروناس  واقع در مالزی در قالب پاورپوینت و دارای 47اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو در قالب پاورپوینت و دارای 22اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری خانه داگلاس توسط ریچارد مه یر

این فایل شامل بررسی معماری خانه داگلاس ؛ توسط ریچارد مه یر  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن

این فایل شامل بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد گوهرشاد

این فایل شامل بررسی معماری مسجد گوهرشاد در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری هتل  opus امارات متحده

این فایل شامل بررسی معماری هتل  opus- امارات متحده در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجموعه گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل تحلیل مجموعه گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 37اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس

این فایل شامل بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس در قالب پاورپوینت و دارای 33اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 50اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر، تبلیغات صنعت ساختمان

شما می توانید رویدادها و همایش های خود را بصورت رپورتاژ خبری در سایت سازه برتر منتشر کنید و همچنین می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر منتشر کنید و این رپورتاژ های خبری و آگهی، بصورت دائمی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت سازه برتر نمایش داده خواهد شد.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه هایLSF

سازه فولادی سبک که به اختصار به آن سازه ( LSF) گفته می شود، یکی از سیستم های نوین ساختمانی است که برای اجرای ساختمان های با طبقات محدود که معمولا تا 5 طبقه می باشد استفاده می شود و از سیستم های مورد تایید مهندسان عمران در کشورهای توسعه یافته و مدرن می باشد. این سازه از ورق های فولادی نورد شده برای تامین پایداری ساختمان، صفحات و تخته های گچی به عنوان پوشش درونی و قطعات دیواره خارجی به عنوان نما تشکیل شده است. این سیستم توانایی ترکیب با سیستم های سازه ای دیگر را دارا می باشد. استفاده از این سیستم وزن سازه را تا پنجاه درصد کاهش می دهد و این بزرگترین امتیاز در برابر زلزله می باشد.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسای جوبیلی

این فایل شامل بررسی معماری کلیسای جوبیلی در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد ملک

این فایل شامل تحلیل مسجد ملک در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی