وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰
استراتژی بازاریابی در کسب و کار



 

فایل استراتژی بازاریابی با فرمت docx و در ۹ صفحه و با حجم ۲۹/۶ کیلو بایت تهیه شده . این فایل برای مدیران فروش و بازاریابی و دانشجویا رشته مدیریت بازرگانی بسیار کاربردی می باشد.

می توانید به راحتی این فایل را دانلود کنید . درادامه بخشی از محتوای این فایل را برای شما قرارداده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای کامل دسترسی داشته باشید.

 

 

استراتژی بازاریابی در کسب و کار

مفهوم استراتژی بازاریابی 

استراتژی بازاریابی ، استراتژی است که تعیین می کند یک سازمان چگونه به اهداف بازاریابی خود می رسد ، مثلا برکدام بازارها و محصولات متمرکز شود و چه مقدار برای فعالیت های بازاریابی هزینه کند . بازاریابی را می توان آمیزه ای از علم و تجربه دانست . با داشتن علم و طریقه اجرای بازاریابی تجربه ای بدست می آید که منجر به راهی برای بدست آوردن مشتری است . بازاریاب ها از تکنیک های گوناگون کیفی و علمی برای بدست آوردن و برآوردکردن استراتژی های خود استفاده می کنند . هر بازاریابی سعی بر بوجود آوردن و بکارگیری یک برنامه بازاریابی موفق است.

 

 

 

فهرست

انواع استراتژی بازاریابی

بازاریابی یکنواخت

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

ایجاد استراتژی بازاریابی

ترفیع

اجزای عناصر آمیخته ترفیع

قیمت

اجزای عناصر آمیخته قیمت

توزیع

کانال های توزیع

کانال توزیع مستقیم

کانال توزیع غیر مستقیم

عناصر عناصر آمیخته توزیع

محصول

اجزای عناصر آمیخته محصول

 

 

عنوان : استراتژی بازاریابی در کسب و کار

فرمت : docx

تعداد : ۹

حجم : ۲۹/۶

قیمت : ۲۵۰۰۰

 

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی