وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

خرید لایسنس نود 32 اورجینال از منبع رسمی با تخفیف ویژه

اگر قصد خرید آنتی ویروس نود 32 اورجینال برای لپ تاپ، سیستم خانگی و یا گوشی تلفن همراه خود دارید و راه های تشخیص آنتی ویروس اورجینال را نمیدانید، در مورد مراحل نصب و نحوه نصب سوال دارید و یا نمی دانید کدام ورژن را از کجا با چه قیمتی تهیه کنید حتما با این مقاله همراه شوید تا پاسخ تمام سوالاتتان را در کمتر از 5 دقیقه پیدا کنید.

 

 

چرا باید از آنتی ویروس اورجینال نود 32 استفاده کنیم؟

ویروسیاب را با دیگر نرم افزارها مانند آفیس یا فتوشاپ یکی در نظر نگیرید. شما وقتی یک نرم افزار کاربردی را نصب کردید نیازی به اتصال به اینترنت و آپدیت روزانه آن ندارید. اما آنتی ویروس ها را باید روزانه بروزرسانی کرد. چون فکرهای مخرب همه روزه مشغولند و اگر شما بیکار بمانید ممکن است وقتی که بیدار شدید همه چیز از دست رفته و دیگر دیر شده باشد.

بعلت وجود کرک های مختلف که بدست افراد خرابکار بوجود می آید امکان دزدی و کپی اطلاعات شخصی کامپیوتر شما مثل پسوردها و اطلاعات ایمیلها و اطلاعات بانکی و فایلهای شخصی و غیره و همچنین ایجاد خرابکاری در کامپیوتر شما وجود دارد. در واقع در ۹۹ درصد مواقع خود این کرک ها حاوی نرم افزار های مخرب و جاسوسی هستند. کرکر ها که عاشق چشم و ابروی شما نیستند !

بطور خلاصه پاسخ به این سوال یک جمله است، آنتی ویروس و محصولات غیر اورجینال امنیتی هیچ تاثیری بر امنیت سیستم شما ندارند آنها عملا هیچ توانایی جهت مقابله با ویروس ها و بد افزار ها ندارند، پس مهمترین توصیه فنی به شما کاربران عزیز این است که جهت حفاظت از زندگی دیجیتال، منابع سیستمی خود و اطلاعات شخصی تان حتما از آنتی ویروس اورجینال استفاده کنید.

 

 

اخیرا مشاهده شده است که برخی افراد و شرکت های سودجو در ایران که مدعی فروش لایسنس های اصلی محصولات ESET هستند از حسن اعتماد مشتریان سوء استفاده کرده و اقدام به فروش لایسنس های جعلی ESET بجای نسخه های اصلی حتی با قیمت ارزان نموده اند.
لایسنس معتبر به معنای اعطای حق بهره برداری انحصاری محصول به هر مشترک مطابق با شرایط تولیدکننده آن است. حقی که از سوی ما به رسمیت شناخته می شود و فقط به ارائه کلید فعال سازی جهت بروز رسانی محصول خلاصه نمی شود. جهت تشخیص لایسنس معتبر و اصلی محصولات شرکت ESET و آشنائی با نحوه فعال سازی آن به همان صورتی که در سراسر جهان صورت می پذیرد، لازم است تا به نکات زیر توجه شود:

 

 

  • شکل ظاهری تمام سریال های فعال سازی اصلی و جدید ESET در سراسر جهان دارای 20 حرف ترکیبی از حروف و اعداد لاتین است که به پنج بخش تقسیم شده است. (نمونه: CDAK-DS9X-S425-R4PK-N54R)
    - کلید اصلی فعال سازی بدون دیسک حاوی برنامه منتشر شده و نرم افزار با حجم متناسب آن از وب سایت اصلی www.eset.com بدون هیچ گونه پیشوند یا پسوند دیگری قابل دریافت می باشد. لایسنس اصلی در آخرین و جدیدترین نرم افزاری که از وب سایت رسمی دریافت شده باشد، فعال می شود.
    - کلیدهای اصلی به هنگام نصب نرم افزار ضدویروس و در مرحله فعال سازی آن مورد قبول ESET قرار گرفته و در زمان خرید، لایسنس نرم افزار مستقیما و به طور انحصاری و کاملا محرمانه به ایمیل معرفی شده از سوی کاربر ارسال می گردد.
    - کلیدهای اصلی فعال سازی محصولات خانگی، در وب سایت اصلی به آدرس my.eset.com در پنل اختصاصی کاربر قابل درج و استعلام می باشد. کلیه اطلاعات لایسنس از جمله سیستم یا سیستم هائی که توسط این کد فعال سازی مورد استفاده قرار گرفته اند و تعداد دقیق و مجاز لایسنس قابل مشاهده و مدیریت می باشند.
    - کلیدهای اصلی فعال سازی محصولات سازمانی، در وب سایت اصلی به آدرس ela.eset.com در پنل اختصاصی کاربر قابل درج و استعلام می باشد. کلیه اطلاعات لایسنس از جمله سیستم هائی که توسط این کد فعال سازی مورد استفاده قرار گرفته اند و تعداد دقیق و مجاز لایسنس قابل مشاهده و مدیریت می باشند.

 

 

 

انواع لایسنس های نود 32 و تفاوت آن ها

در ابتدا باید این را اصلاح کنیم که استفاده از عبارت لایسنس نود 32 اشتباه است! زیرا نود 32 یکی از محصولات شرکت ESET می باشد. پس بهتر است ما نیز از عبارت عنواع لایسنس های محصولات ESET استفاده کنیم اما به دلیل جا افتادن این کلمه کلیدی ما نیز در ادامه مقاله از عبارت " لایسنس های نود 32 " استفاده خواهیم کرد

انواع لایسنس های نود 32 و تفاوت آن ها

شرکت امنیتی ESET  در دو نسخه سازمانی و خانگی محصولاتی را ارائه کرده است.

ما در اینجا به دلیل اینکه اکثریت افراد از نرم افزار های ESET NOD32 Antivirus - ESET Smart Security - ESET Internet Secuirty استفاده می کنند ما از لایسنس های سازمانی صرف نظر می کنیم

 

برای تهیه لایسنس ها روش های متفاوتی وجود دارد که سه روش در ایران مرسوم تر می باشد

در ادامه با انواع لایسنس های نود 32 و تفاوت آن ها همراه ما باشید...
لایسنس رایگان نود 32 یا به عبارت دیگر لایسنس تریال محصولات ESET

اگثر نرم افزار ها برای آزماینش محصول و همچنین جذب مشتری یک لایسنس Trial در اختیار مشتریان قرار میدهد تا در صورت تمایل جهت خرید لایسنس اقدام کنند.

شرکت ESET نیز برای جذب بیشتر کاربران و در نتیجه سود آوری برای شرکت لایسنس های تریال ( آزمایشی ) در اخیتار کاربران قرار میدهد.

این لایسنس ها معمولا 30 روزه می باشند و برای تعداد مشخصی قابل فعالسازی می باشند.

اما در ایران از این موضوع متاسفانه سواستفاده می شود کاربران زیادی در ایران فقط به دنبال تهیه لایسنس های تریال 30 تا 90 روزه همه روزه در گوگل جست و جو می کنند و هرگز تمایلی به خرید لایسنس نود 32 ندارند و در نتیجه این اقدام آنها هیچ سودی به شرکت ESET نمی رساند و این موضوع باعث شده تا شرکت ESET سختگیری های بیشتری و نظارت بیشتری روی لایسنس های تریال کند و امروزه این نوع لایسنس ها یا به دلیل استفاده بیش از حد از کار می افتند و برای دیگران قابل استفاده نیستند یا خیلی زود در سیستم کاربری که لایسنس تریال نود 32 را استفاده می کند مسدود می شود

در این نوع لایسنس ها تقریبا اکثر امکانات در نرم افزار برای مدت کوتایی فعال می باشد و تقریبا با لایسنس های اورجنیال تفاوت زیادی از نظر کیفیت ندارند.
مزایا:

    رایگان بودن لایسنس
    امکان استفاده تمامی خدمات ESET حداکثر به مدت 30 روز

معایت:

    به اشتراک گذاری لایسنس به بیش از چندین هزار نفر
    مسدود شدن این لایسنس ها توسط ESET
    اعتبار محدود لایسنس ( حداکثر 30 روز )
    پیدا کردن این لایسنس ها وقت گیر است

 
لایسنس های سرور اختصاصی  یا لایسنس سرور داخلی

فعالساز نود 32 کرک

این نوع لایسنس ها  با کرک نرم افزار و تغییر مسیر فایل های آپدیت انجام میشود

معمولا شرکت ها به دو روش این نوع لایسنس را ارائه میدهند

روش اول: استفاده از  فعالساز ( کرک کننده )

روش دوم:  کرک نرم افزار محصولات ESET

 
استفاده از فعالساز

در این روش کاربر پس از نصب آنتی ویروس از سایت اصلی شرکت ایست اقدام به اجرای فعالساز می کند و با اجرا فعالساز ( کرک کننده ) مسیر آپدیت آنتی ویروس از سرور اصلی به سرور داخلی منتقل می شود! و دیگر ماژول های آپدیت از سرور اصلی دریافت نخواهد شد
کرک نرم افزار محصولات ESET

در این روش نرم افزار های ESET توسط افرادی بازگشایی شده و مسیر های آپدیت آن را موقع نصب به سرور های خود منتقل می کنند. در این روش معمولا به صورت پک در اختیار مشتریان قرار می دهند و شما حتما باید نرم افزاری که خودشان در سی دی قرار داده اند یا لینکش را در اینترنت آپلود کرده اند را دانلود کنید و پس از نصب لایسنس را وارد کنید.

اگر به هر دلیلی نرم افزار را از جای دیگر دانلود و نصب کنید لایسنس آن ها بر روی آنتی ویروس شما فعال نخواهد شد.
مزایا:

    کم هزینه بودن این نوع لایسنس ها

معایب:

    تغییر مسیر آپدیت از سرور اصلی به سرور های داخلی و غیر مجاز
    به خطر انداختن کامپیوتر شما با کرک های ناشناخته
    به خطر انداختن فایل های رجیستری ویندوزتان
    شلوغ بودن و قطعی مکرر سرور ها
    فعال نبودن اکثر امکانانت انتی ویروس
    و....

این نوع لایسنس ها هرگز از سمت ما توصیه نمی شود. زیرا این نوع لایسنس ها تنها مزیت آن ها هزینه کمشان میباشد اما به ریسک آن نمی ارزد و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به ویندوز تان برساند.

 
لایسنس های اورجینال نود 32

این نوع لایسنس ها کاملا از سرور اصلی آپدیت را دریافت می کنند و به مدت یک سال آنتی ویروس شما به صورت protected (محافظت شده) قرار میگیرد در این نوع لایسنس شما با هزینه نچندان زیاد دیگر دردستر جستجو مکرر در اینترنت برای پیدا کردن لایسنس نود 32 نخواهید بود و همچنین با یک بار هزینه تمامی امکانات آنتی ویروس برای تان فعال خواهد بود. همچنین در صورت خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی شما علاوه بر محافظت در برابر ویروس در برابر هکر های اینترنتی و تخریب های اینترنتی نیز در امان خواهید بود در حالی که این مورد در لایسنس های رایگان و لایسنس های سرور اختصاصی امکان پذیر نیست

انواع لایسنس های نود 32 و تفاوت آن ها
مزایا:

    محافظت کامل ویندوز
    تضمین حفاظت در برابر ویروس تا یک سال
    جلوگیری از نفوذ هکر ها
    آپدیت منظم در طول روز
    سرعت بالا در آپدیت و عدم قطعی
    خیال آسوده در برابر ویروس ها

معایت:

    هزینه تقریبا زیاد خرید این نوع لایسنس

نتیجه گیری:

پیشنهاد ما همیشه استفاده از لایسنس اورجینال نود 32 می باشد ما هرگز خرید لایسنس به صورت سرور اختصاصی را توصیه نمی کنیم. سایت ها و مغازه های زیادی وجود دارند نرم افزار را به صورت پک به همراه سی دی در اختیار مشتریان قرار میدهند اما قبل از خرید این محصول حتما از آن ها بپرسید که آیا امکان نصب نرم افزار از سایت eset.com وجود دارد یا خیر و اگر گفتند بله وجود دارد باز از آنها بپرسید آیا نیاز است یک فایل فعالساز پس از نصب اجرا شود یا خیر.

موارد بسیاری گزارش می شود که به اسم لایسنس اورجینال نود 32 به مشتریان نسخه کرک شده را با قیمت نسخه های اورجینال می فروشند. پس در صورت تصمیم گیری برای خرید این نکات را دقت کنید

ذکر این نکته ضروری است به دلیل آسیب هایی که لایسنس های سرور اختصاصی به سیستم ممکن است برساند اگر نمی توانید لایسنس اورجینال خرید کنید ترجیحا از لایسنس های تریال که به صورت رایگان در اینترنت موجود است را خرید کنید. این نوع لایسنس ها از نظر ما حتی ارزش 1 ریال پول دادن را هم ندارند.

در صورت خرید لایسنس نود 32 پیشنهاد ما نصب نسخه اینترنت سکیوریتی است. شما می توانید از مقایسه نسخه های خانگی محصولات ایست تفاوت هر یک را مشاهده کنید

 

 

 

منبع : خرید لایسنس نود 32 اورجینال

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی