وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

وبلاگ دانلود فایل های دانشجویی و پاورپوینت

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

فایل های موجود در این وبلاگ شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری گنبد جبلیه کرمان

این فایل شامل تحلیل گنبد جبلیه کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مقبره شیخ جام

این فایل شامل تحلیل مقبره شیخ جام در قالب پاورپوینت و دارای 56اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع قزوین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع قزوین در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع نایین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع نایین در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع ورامین

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع ورامین در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اردستان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع اردستان  در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری ولکانو بوئونو اثر رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری ولکانو بوئونو اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 16اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری فرهنگسرای کودک آمار طراحی از دورته مندراپ

این فایل شامل تحلیل فرهنگسرای کودک آمار، طراحی از دورته مندراپ  در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد سید اصفهان

این فایل شامل تحلیل مسجد سید اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه BELVEDERE

این فایل شامل برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه BELVEDERE در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشکده پزشکی Erasmus

این فایل شامل تحلیل دانشکده پزشکی Erasmus در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری طراحی کالج امرسون لس آنجلس

پاورپوینت تحلیل طراحی کالج امرسون لس آنجلس دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشکده موسیقی، هنر و طراحی نروژ

این فایل شامل تحلیل دانشکده موسیقی، هنر و طراحی واقع در  نروژ در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع زواره

این فایل بررسی معماری مسجد جامع زواره در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع همدان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع همدان در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اصفهان

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری مسجد نصر الملک شیراز

این فایل شامل بررسی معماری مسجد نصر الملک شیراز در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان

این فایل شامل  تحلیل معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 42اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد امام اصفهان

این فایل تحلیل معماری مسجد امام اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 55 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت فاجعه ی سینما رکس آبادان

پاورپوینت فاجعه ی سینما رکس آبادان شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسا سنت پیتر توسط لوکوربوزیه

این فایل شامل بررسی معماری کلیسا سنت پیتر توسط لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کلیسای نورث کریسچن ارو سارینن

این فایل شامل بررسی معماری کلیسای نورث کریسچن ـ ارو سارینن در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری عمارت هشت بهشت اصفهان

این فایل شامل پاورپوینت تحلیل عمارت هشت بهشت واقع در  اصفهان  در قالب پاورپوینت دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری باغ فتح آباد کرمان

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری باغ فتح آباد کرمان

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • علی کوندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی